2016. március 29., kedd

Nutellával töltött palacsinta




Hozzávalók:

  • 200 g liszt
  • 2 teáskanál cukor
  • 1.5 teáskanál sütőpor
  • 0.25 teáskanál citromsav
  • 0.5 teáskanál só
  • 1 tojás
  • 200 ml tej
  • 3 teáskanál olivaolaj

Vaníliasodóhoz:

  • 2 dl tej
  • Fél rúd vanília
  • cukor (izlés szerint)
  • 25 g keményítő
  • pici só

Elkészítése: Minden hozzávalót összekeverünk, majd a már előmelegített, olajjal lekent palacsinta sütőre kis halmot teszünk a tésztábol, arra egy fel teáskanál nutella, majd a nutellát befedjük kevés tésztával. Mire ez a művelet kész, addigra fordíthatjuk is át a kis palacsintánkat. Az első darabok kicsit csúnyácskák lettek nekem, de a végére belejöttem.
Vaníliasodóm pedig annyiból állt, hogy a tejből egy picit a kimért keményítőre öntöttem, majd azt elkevertem. A maradék tejet a vanília kikapart magjával és a vaníliahüvellyel és a pici sóval felfőztem, és a keményítővel besűrítettem. Ízlés szerint cukrozzuk, majd kivesszük a vaníliahüvelyt. A palacsintával tálaljuk.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin