2016. február 1., hétfő

Baileys szelet



Hozzávalók:
Baileyshez:

  • 2 dl habtejszín
  • dupla kávé
  • 2 ek instant kakaópor
  • 1 üvegcse kókusz aroma
  • 5 cl konyak
  • 2 ek porcukor

Süti krémjéhez:

  • Egy adag házi baileys ( kb 6 dl, de attól is függ, hogy ízlés szerint teszünk e még bele tejszínt, vagy kávét.)
  • 15 g zselatinpor (csomagolás szerint elkészítve)
  • 500 ml habtejszín
  • 500 g mascarpone



  • És persze egy világos 5 tojásos piskóta

Elkészítés: Én magát a baileys likőrt előző nap elkészítettem, majd a krémhez egy tálba tettem a mascarponét, elkészítettem a zselatint, hogy picit kihűljön. A mascarponéhoz fokozatosan adagoltam a baileys és közben gépi mixerrel habosítottam. Hozzáadtam a zselatint, majd a végén a kemény habbá vert tejszínt, elkevertem és a kisűlt, majd kihűtött piskótára kentem. Nekem van egy keretem, így azt tettem a piskóta köré és abba töltöttem a krémet. Egy éjszakát állni hagytam, másnap díszítettem.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin