2013. augusztus 6., kedd

Kávés-kókuszos muffin


Sütöttem már annyiféle kávés sütit, de egyikben sem dominált igazán a kávé. Most megsült ez a kávés süti, melyben nagyon jól érződik a kávé. :) De minek a szavak? Beszéljenek inkább az ízek. Remélem másnak is tetszeni fog. :)
Hozzávalók:

  • Fél csésze vaj
  • 1 csésze cukor
  • 1 és negyed csésze liszt
  • 2 tojás
  • 1 ek sütőpor
  • fél tk só
  • fél csésze erős kávé
  • 1/3 csésze tej
  • 2 tk vanília
  • fél csésze darált dió
  • fél csésze kókuszreszelék

Elkészítés: Én a kókuszt és a diót külön-külön megpirítottam egy száraz serpenyőben. Persze nem muszáj, de így finomabb. A cukrot, a vajat és a tojást habosra keverem, majd felváltva hozzáadom a sütőporos sós lisztet és a tejjel elkevert kávét, majd a vaníliát is és a legvégén kerül bele a dió és a kókusz. Csomómentesre keverjük, majd papírral bélelt muffuntepsibe töltjük és előmelegített 180 fokos sütőben tűpróbáig sül. Én sütés előtt szórtam rájuk kókuszreszeléket is.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin