2017. november 17., péntek

Táblás csokik


Hangolódás a karácsonyra első poszt. Igen, én már hangolódok. Díszíteni csak decemberben fogom a lakást, de az ajándékokat igyekszem minél előbb megvenni, megtervezni, kitalálni, hogy ne egy nap alatt kelljen megszakadni vele. :)
Viszont én nem csak vásárolok ajándékot, hanem készítek is. Egyrészt mert szeretem csinálni, másrészt olcsóbban kijön és sokkal-sokkal személyesebb mint megvenni a boltban egy tábla milkát. Ezek a táblácskák is ajándékba készültek, de még nem karácsonyra. Ez csak egy ötlet, hogy ilyet is lehet adni. :)
Nekem van 2 táblás csoki formám, azokba olvasztottam tetszőleges csokit, temperáltam, beletöltöttem a formákba, picit az asztalhoz csapkodtam, hogy kijöjjenek a légbuborékok, majd tetszőleges feltéttel szórtam meg. Ami van otthon. Dió, mogyoró, aszalt kockázott gyümölcs, kandírozott gyümölcs, de lehet cukorgyöngyöt, oreo kekszet belemorzsolni.
Határt csak a képzeletünk szabhat.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin