2017. október 25., szerda

Virslis kifli


Szóval ez inkább a hernyókifli virslis változata, ugyanis Limara tökéletes virslis kifli receptjét használtam, de a hernyókiflije alapján formáztam meg. 
Hozzávalók 8 db-hoz:
  • 35 dkg liszt
  • 1,5 dkg friss élesztő
  • 30 g olaj
  • 1 tk só
  • 70 ml víz
  • 140 g joghurt (én tejfölt használtam)
  • 1 tojás
  • 4 nagyobb virsli (amiket megfeleztem)
  • ketchup
Tetejére:
  • 1 felvert tojás
  • fekete szezámmag
Elkészítés: A dagasztógép táljába mérjük a lisztet és a sót, elkeverjük, majd mélyedést készítünk a közepébe és oda öntjük a joghurtot, vizet, olajat és a tojást, majd belemorzsoljuk az élesztőt és jól kidolgozzuk a tésztát. 30-40 perc alatt duplájára kelesztjük. Ha ez megvan loszzezett felületre borítjuk a tésztát és kinyújtjuk téglalap alakúra, majd 8 téglalapra vágjuk, minden téglalap rövidebbik oldalára nyomtam ketchupot és odatettem a virslit, majd feltekertem. Lekentem tojással, megszórtam a szezámmal és hagytam 20 percet kelni, addig előmelegedett a sütő is kb 190 fokra. Kb 20 perc alatt szép pirosra sütjük.
Limara oldalát belinkelem a formázáshoz!!

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin