2015. november 7., szombat

Boci muffin


A rendes boci szeletet már ismertem, aztán találkoztam a boci ilyen formájával HahoPihénél és kipróbáltam. Minden nagyon jól működik kivéve a túró tölteléket...szerintem kb 10-15 dkg túró is eleg lett volna mert kakaós massza nem maradt ki csak a túró...de amúgy nagyon finom, könnyű és mutatós. :)
Hozzávalók:
Kakaós részhez:

  • 20 dkg liszt
  • 10 dkg cukor
  • 1 kk szódabikarbóna
  • csipet só
  • 1 tojás
  • 250 ml tejföl
  • 1 dl olaj
  • 2,5 dkg kakaópor

Túrós töltelékhez:

  • 25 dkg túró
  • 10 dkg cukor
  • 8 dkg búzadara
  • citromhéj
  • 1 tojás

Elkészítés: A kakaós masszához a cukrot a tojással kihabosítjuk, majd hozzáadjuk a többi hozzávalót és jól kikeverjük. A töltelék hozzávalóit is összekeverjük. A muffin tepsibe papirt teszünk, majd félig töltjük a kakaós masszával, majd kicsi halmokat teszünk rá a töltelékből. 180 fokon tűpróbáig sül.
Nekem ebből az adagból 12 db nagy és 12 db mini muffinom lett, de jócskán kimaradt túrós töltelék.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin