2013. július 18., csütörtök

Túrós rétes muffin


Annyira jó ötletnek tartottam ezt a sütit, hogy el kellett készítenem plusz vendéget is várunk mára. Így legalább a réteslapom se került kidobásra. :)))
Az ötletet Citromhabnál láttam, amin picit változtattam, mert nekem túl híg volt a massza, ezért tettem bele lisztet is, de azért köszönöm neki. :)
Hozzávalók:

  • 2 mirelit réteslap
  • 10-20 g olvasztott vaj
A töltelékhez:
  • 500 g túró
  • 150 g cukor
  • ribizliszemek
  • 2 tojás
  • 2 evőkanál búzadara
  • 100 g natúr joghurt
  • 2 ek liszt
  • reszelt citromhéj
  • vaníliakivonat
  • fahéj
Elkészítés:  A töltelékhez a hozzávalókat összekeverjük a ribizli kivételével.
A vajat megolvasztjuk, kikenjük vele a muffinformát.
A két réteslapot egyenként 12 egyenlő részre vágjuk.
A lapocskákkal kibéleljük a forma mélyedéseit úgy, hogy mindegyikbe két lap kerüljön, de a 2 lap között is kenjük meg az olvasztott vajjal.
Egyenlően elosztva belekanalazzuk a tölteléket, pár szem ribizlit teszünk mindegyikbe, és 180 fokra melegített sütőben 25 perc alatt megsütjük.
Porcukorral megszórva tálaljuk.


Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin