2013. március 29., péntek

Citrom Sorbet

Igen, az idő nem az igazi és még csak fagyi szezon sincs, de nekem a fagyi a gyengém, úgyhogy nem is lehet kérdés, hogy megcsinálom-e. :)) Most először készítettem el, aminek a receptjét Tücsökbogár oldalán találtam csak én fele adagot csináltam. :) meglátjuk, hogy meddig fog tartani. :)
Hozzávalók:

  • 2 és egy fél citrom
  • fél liter víz
  • 25dkg cukor
  • 1 ek vodka

Elkészítése:  A vízben tűz fölött egy lábasban felolvasztjuk a cukrot. Kihűlés után bele facsarjuk a 2,5 citrom levét és belereszeljük egy citromnak a héját, majd hozzáadjuk a vodkát is.( a vodka azért fontos, hogy selymesebb legyen a sorbet és ne túl kristályos) Összekeverjük és tálba borítjuk, majd mehet 4-5 órára a fagyasztóba. Kb. fél óránként kivesszük és átkavarjuk, hogy ne kristályosodjon ki nagyon. Nagyon finom, hűsítő desszert.


Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin