2013. február 2., szombat

Túrós-Barackos szelet


Születésnapi kísérő süti, de mondhatom, hogy máskor is el fog készülni. Nagyon ízletes és nagyon színes süti. Az eredeti receptben nem úgy készült, hogy zselatint tettek a tetejére, de nekem kimaradt a barack és piros zselatinnal fixáltam a tetején. :)
Hozzávalók:
Piskótához:
  • 6 tojás
  • 6 ek cukor
  • 15 dkg vaj
  • 1 citrom
  • 17 dkg liszt
  • fél cs. sütőpor
Krémhez:
  • 25 dkg túró
  • 1 citrom
  • 6 dkg cukor
  • 1 cs. vaníliáscukor
  • 5 ek cukor
  • 5 dl tej
  • 1 konzerv barack
  • 1 cs. vaníliás pudingpor
Tetejére:
  • 1 cs. piros tortazselépor
  • 2 ek porcukor
  • a konzervből kimaradt baracklé
Elkészítés: A piskóta hozzávalóiból sütünk egy sima piskótát. Kihűtjük, majd félbe szeleteljük. A krémhez a túrót villával összetörjük és kikeverjük a citrom héjával-levével, a 6 dkg cukorral, vaníliáscukorral és a kicsi kockákra vágott barackkal. A pudingot felfőzzük a tejben az 5 ek cukorral, majd ha kihűlt a puding a túrós krémhez adjuk. Összekeverjük és megtöltjük a piskótát, majd ízlés szerint díszítjük. Én a tortazseléport simára kevertem a cukorral és felfőztem a konzervből kimaradt baracklével.
Itt tudtok csatlakozni hozzám!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin