2015. május 6., szerda

Ananászos süti


Anyáknapjára csináltam az anyáknapi ebéd utánra :))) nagyon finom volt.

Hozzávalók:
Tésztához:

  • 6 tojás
  • 6 ek liszt
  • 6 ek cukor

Ananászos zseléhez:

  • 1 cs vaníliás pudingpor
  • 3,5 dl ananászlé
  • 3 ek cukor

Citromos krémhez:

  • 1 cs vaníliás pudingpor
  • 3,5 dl tej
  • 2 citrom leve és héja
  • 3 ek cukor
  • 15 dkg vaj

Elkészítés: A tészta hozzávalóiból sütünk egy sima piskótát,kihűtjük, majd félbevágjuk. A zseléhez az ananászlét a pudingporral kikeverjük, majd lassú tűzön besűrítjük, belekeverjük a cukrot és így melegen rákenjük az alsó piskótalapra. Amíg ez így kihűl elkészítjük a citromos krémet úgy, hogy a tejből és pudingporból főzünk egy pudingot, belekeverjük a cukrot, majd kihűtjük, ha kihűlt belereszeljük a citrom héját, majd a levét is belefacsarjuk, elkeverjük, majd kihabosítjuk a vajjal. Rákenjük az ananászos zselére úgy, hogy egy kevés maradjon a tetejére és a díszítéshez is. Én egy ananászt felszeleteltem, sütőben kiszárítottam és melegen a muffin tepsi mélyedéseibe hagytam kihűlni, így lettek kis ananász virágok. :))

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin