2015. február 8., vasárnap

Karamellszelet


Ez a recept egy saját gondolat alapján készült, ami eredetileg karamellás madártej szeletnek indult. Hát ez lett belőle, de majd egyszer olyan is készülni fog. :)
Hozzávalók:

  • 4 +2 tojásból 2 világos piskótalap
  • Krémhez:
  • 6 dl tej
  • 1 cs karamellás pudingpor
  • 2 ek keményítő
  • 6 ek cukor
  • 5 dl tejszín

Elkészítés: A 4 tojásos, kisűlt piskótalapot megfeleztem, plusz a 2 tojásos piskótalapot is felhasználtam. Így 3 réteg piskóta és 2 réteg krém lesz. A krémhez a tejet, pudingport és a keményítőt sűrűre főztem, majd hozzáadtam 3 ek cukrot. A másik 3 ek cukrot megolvasztottam és kb fél deci tejszínnel karamellszószt főztem, amit szintén a krémbe kevertem, majd ezt kihűtöttem. Addig keményre vertem a tejszínt és kb a 3/4-ét beleforgattam a kihűlt krémbe. Ezzel töltjük be a 3 piskótalapot, tetejét lekenjük felvert tejszínnel és tejszínhabrózsával és karamellszósszal díszítjük.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

1 megjegyzés:

LinkWithin