2014. június 22., vasárnap

Néró teasüti


Nekem egyből a babapiskóta jut eszembe róla. Nagyon finom. :)
Hozzávalók :

  • 32 dkg vaj
  • 34 dkg porcukor
  • 50 dkg liszt
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 4 tojássárgája
  • Tej
  • Piros ételfesték

Töltéshez:

  • Baracklekvár

Tetejére :

  • Olvasztott csoki

Elkészítése : A puha vajat a porcukorral habosra keverjük, majd hozzáadjuk egyenként a tojássárgákat és jól kikeverjük. Hozzákeverjük a citrom héját és a vaníliás cukrot majd fakanállal beleforgatjuk a lisztet. Nekem nagyon kemény lett a tészta ezért itt tettem bele tejet. Megfeleztem a tésztát és a felét piros ételfestékkel megszíneztem és sütőpapíros tepsire kis halmokat nyomtam sima csöves habzsákkal. 180 fokon megsütjük. Ha kihűlt összeragasztjuk baracklekvárral tetszés szerint és olvasztott csokival díszítjük.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták lettek! Tetszenek, hogy ilyen kis színesek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) igen, igazi kis nyárias színűk van. :)

      Törlés

LinkWithin