2013. szeptember 28., szombat

Omlós kókuszos pillangók


Pillangók, amik az eredeti recept szerint kiflik, de nekem nem sok kedvem volt sodorgatni, ezért összegyúrtam, kinyújtottam és kiszaggattam. Csak jelzem, hogy nekem ebből az adagból több, mint 100 omlós pillangóm lett :)
Hozzávalók:

  • 30 dkg liszt
  • 20 dkg hideg vaj
  • 10 dkg porcukor
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 2 tojássárgája
  • 2-3 ek tejföl

A hempergetéshez:

  • 2-3 ek kókuszreszelék
  • 2 cs vaníliás cukor
  • 2 ek porcukor

Elkészítés: A lisztet, porcukrot és a kókuszreszeléket elvegyítjük egy nagy tálban és a hideg vajat belekockázzuk és gyors mozdulatokkal elmorzsoljuk benne. Ha ez kész belerakjuk a tojássárgákat és annyi tejfölt, amivel össze tudjuk dolgozni. Összegyúrjuk és betesszük a hűtőbe minimum fél órára. A pihentetés után átgyúrjuk, kinyújtjuk és kiszaggatjuk tetszőleges formára. Sütőpapírral bélelt tepsire helyezzük és 180 fokra előmelegített sütőben kb 10-15 perc alatt készre sütjük. Ha az alja kezd pirulni készen van. Amíg sül a kókuszt és a vaníliás cukrot összedaráljuk kávédarálóban és hozzákeverjük  a porcukrot is és ebben forgatjuk meg a kisült, forró pillangókat.

Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin