2012. szeptember 9., vasárnap

Egyszerű kakaós muffin



Első blogbejegyzésem, először sütött muffinom. Ez a muffin-amit most megmutatok-volt az a sütemény amit legelőször sütöttem teljesen egyedül. Nem nehéz és nem is nagy dolog, tudom, de akkor még igazán fiatal voltam. Ma már ott tartok, hogy mindig kell, hogy süssek valamit, hogy megnyugodjak, persze csak ha adott hozzá minden. :) Ha nem is minden nap vagy minden másnap, de minimum egyszer egy héten muszáj sütni valami finomságot. Legalábbis én így vagyok vele. :) Ezért is örülök ha születésnap van, vagy egy olyan alkalom ahová kell sütni valamit, mert ilyenkor én is érvényesülhetek. :)
Hozzávalók:
  • 20dkg liszt
  • 20dkg cukor
  • 2 tojás
  • 5 evőkanál olaj
  • 5dkg kakaópor
  • 2dl tej
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 csomag sütőpor
Elkészítés:
Mint minden muffinál így itt is külön keverjük össze a száraz és a folyékony hozzávalókat. Egy tálban elkeverjük robotgép segítségével a cukrot, vaníliás cukrot és az olajat, majd egyesével hozzáütjük a tojásokat és jól elkeverjük. Egy másik tálban elkeverjük a lisztet, sütőport és a kakaóport, majd hozzáadjuk az olajos-tojásos-cukros keverékünkhöz. Csomómentesre keverjük a tejjel és kiolajozott muffin formákba tesszük.Előmelegített sütőben 180 fokon tűpróbáig sütjük. Porcukorral díszítve tálaljuk.


Itt tudtok csatlakozni hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin